رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: رهبر معظم انقلاب نائب بر حق امام زمان (عج) روی زمین هستند و لبیک به ایشان، لبیک به امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و امام جمعه موقت شهر بیرجند در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: در زمانی که از نعمت حضور و ارتباط چهره به چهره و تعامل با امام زمان (عج) محرومیم، این امام بزرگوار جامعه را به حال خود رها نکرده و طبیعتاً کسانی را به عنوان حجت بین خود و مردم قرار داده اند که طبقه گفته خودشان، فقها نائب امام عصر در زمان کنونی هستند و زمینه را برای ظهور فراهم می‌کنند.

او با اشاره به اینکه عالمان دینی و فقها  هادیان دینی بین مردم هستند افزود:  لبیک یا خامنه‌ای همان لبیک یا حسین (ع) و لبیک یا امام زمان (عج) است، زیرا راه و طریقه یکسان است و مردم را به سمت عدالت، امر به معروف، حمایت از مستضعفان و دیگر صفات نیک دعوت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام مشرفی بیان کرد: شیوه حکومتی حاکمان مختلف در دنیا  بر پایه استثمار و بهره کشی از جامعه خود و سایر جوامع است و عمدتا ارتباط و تعامل خود را تنها با حلقه اول از کارگزاران ارشد نظام خود برقرار می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و امام جمعه موقت شهر بیرجند ادامه داد: در حکومت رهبران الهی کاملا برعکس است و پایه حکومت بر پایه ایثار و فداکاری رهبران الهی است و به جای بهره کشی به دنبال بهره برداری از قدرت مردم هستند و حلقه‌ بسته‌ای وحود ندارد، زیرا اهتمام ویژه‌ای به مردم دارند و مردم را صاحب اختیار و ولی نعمت می‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.